Segíts magadon!

Nagyon jól jönnek a Kegel gyakorlatok, ha a szülés megkönnyítéséről, majd a terhesség utáni felépülésről van szó. Az intimtornával pubococcygeus (közismerten PC) izmaidat erősíted meg, amelyek a hüvely és húgycső körüli, méh és gátkörnyéki szervek felfüggesztéséért, feszességéért felelősek. Szülés közben képes leszel tudatosan ellazítani hüvelyi- és gátizomzatodat, és amikor kell, feszes toló-mozgást előidézni. Nagyobb eséllyel szülhetsz így gátvédelemmel.Terhességed alatt rendszeresen végezd a gyakorlatokat és a gyermekágyi időszakban is bátran folytasd azokat. Az intimtorna nagy segítség lehet vizeletcsepegés esetén, az orgazmus elérésében és intenzitásának fokozásában is.

Így csináld

A vécén ülve 5 másodpercre hagyd abba a vizelést. (Ez úgy fog sikerülni, ha a PC-izmaidat összeszorítod). Majd engedve a szorításon folytasd a pisilést. Pár másodperc után újra “zárd el a csapot” 5 másodpercre. Ebből csinálj öt kört. Napról napra növeld a másodperceket, míg el nem éred a 10-et. Ha minden nap párszor elvégzed a tornát (5 kör „10 másodperc szorítás-5 másodperc pihi”) garantáltan erősödnek a rejtett izmok pár héten belül.

Ha már biztosan tudod mely izmaidat kell megfeszíteni, természetesen nem csak a vécén ülve gyakorlatozhatsz. 🙂 Ebben a tornában épp az a szép, hogy bárhol, bármikor nekiállhatsz. Nem kell külön időt szánnod rá, csinálhatod főzés, tévézés, utazás, munka közben,… használd a fantáziádat! 🙂

Ha komolyan gondolod

A fenti gyakorlatok sokat segíthetnek, de ha biztosra akarsz menni és igazán meg akarod edzeni ezt a területet, akkor azt javaslom, keress fel egy szakértőt, akinek útmutatásával tartós, nagymértékű javulást érhetsz el. Hazánkban igen elterjedt és bizonyítottan eredményes módszer a Kriston-féle intimtorna. Erről bővebb információt, tanfolyam lehetőségeket itt találsz.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree