aktív kismama, aktív kismama, Baba-mama életmód, fogyókúra, gyakorlatok kismamáknak, gyakorlatok szülés utánra, Kismama életmód, kismama torna, mozgásformák kismamáknak, súlygyarapodás, szülés után

Lábformálás 15 percben

Torna videó combra, csípőre, vádlira kismamáknak és a szülés után izmosodni/visszafogyni vágyó anyukáknak.

3 Comments

  1. admin

    Szia Melinda!
    Igen, az összes gyakorlat végezhető várandósan is, bár a terhesség vége felé lehetséges, hogy párat elhagysz majd, mert a nagy pocak akadályoz a végrehajtásukban. 🙂 Ilyen például a guggolás oldalemeléssel vagy a térdemelés előre. Csak azt csináld, ami jól esik, amitől nem húzódik a hasad.

    A guggolásoknál fontos, hogy a térded mindig a lábfejed vonalán belül maradjon, különben megterheled a térdízületeidet.

    Egy-egy gyakorlatnál nem árt, ha megkapaszkodsz valamiben, nehogy elveszítsd az egyensúlyodat.

    Jó tornázást!Nemsokára jön a popsiformálós kisvideó is! 🙂

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree