aktív kismama, aktív kismama, Baba-mama életmód, fogyókúra, gyakorlatok kismamáknak, gyakorlatok szülés utánra, Kismama életmód, kismama torna, mozgásformák kismamáknak

Popsiformálás 20 percben

A bikiniszezonhoz  formás, feszes popsi dukál. A látványos eredményért heti két-háromszor csináld végig a videó gyakorlatai. Kismamáknak is!

45 Comments

  1. Panni

    De jó! Ezek nagyon jók, lesz majd hasizom is? Kockahasat akarok! 🙂 Hosszabb videód nincs, amire lehet végig tornázni? Már unom azt a párat, ami a boltokban kapható, eljárni meg nem tudok sehova két gyerektől…

  2. admin

    Panni, nemsokára lesz hasizom is, teljes videó pedig készülőben. Nem is egy! Hamarosan jön…. 🙂

  3. Marianna

    Szia! Fenék tájon NAGYON sok a feleslegem, szerinted ez leszedi azt is vagy még csináljak hozzá valamit?

  4. admin

    Marianna!Csak popsiból sajnos nem tudsz fogyni. Általánosan tudsz fogyni mindenhonnan, ha ésszel táplálkozol és rendszeresen tornázol, mozogsz. Feszesíteni, formásítani viszont lehet a popsit ezekkel a gyakorlatokkal nagyon szépen. Nem csak a szokványos kardió edzés, hanem a súlyzós, illetve a saját súllyal végzett erősítő edzés is igen hatékony zsírégető. Nem írtad, hogy anyuka vagy kismama vagy, de itt megtalálod a testreszabott edzés és táplálkozási tervedet.

  5. Melinda

    Nagyon jók a videók, nem lehetne esetleg letölteni? Mert nagyon jó lenne, ha az eddzőterembe magammal tudnám vinni az mp4-emen és ott látnám melyik gyakorlat mikor jön és hogy is kell helyesen csinálni. előre is köszönöm!

  6. Orsi

    Gratulálok az oldalhoz,erre bukkantam rá elősször,nagyon megnyugtatóak és hasznosak az írások!!!Kismama vagyok,lassan letelik a “kritikus” 12 hét és szeretnék elkezdeni mozogni.Eddig az orvosom tanácsára nem mozogtam, már tényleg 3 hónapja, és 15 éves sportolói múltal ez elég kemény betartani. Rosszúl is érzem magam a bőrömben rendesen.Most vidéken vagyok, nem olyan szupi a net, de mintha a videón anno láttam volna ismétlés számokat.Tudnál segíteni far és lábnál úgyszintén?! Hasizmozni lehet kismamának? Előre is köszönöm válaszod! Privátban lehet Neked írni?

  7. admin

    Orsi! Pótolom az ismétlésszámokat a popsi-és lábformálós videókon is. Köszönöm az észrevételt! Ha a terhességgel minden rendben, akkor lehet hasizmozni, de csak óvatosan. A leggyengédebb – de nagyon hatékony – a kismama Pilates. Ezt – ha jól esik – bátran végezheti az is, aki eddig semmit nem tornázott. Hamarosan teszek fel ilyen videót is. 🙂 Addig is a gyakorlatok menüpont alatt találsz fényképes kismama Pilates gyakorlatsorokat ismétlésszámmal együtt. Ide írhatsz nekem: info@fittmamablog.hu

  8. admin

    Melinda! Több módja van a YouTube videók letöltésének. Ez az egyik legegyszerűbb és előnye, hogy megválaszthatod, hogy milyen formátumban és milyen minőségben szeretnéd a videót.
    Nyisd meg a böngészőt és keresd meg azt a videót, amit le szeretnél menteni YouTube-ról. (pl. popsiformálás videó) A videó linkjét másold át vágólapra CTRL+C-vel. Írd be a böngésző címsorába a http://www.keepvid.com oldalt, és másold be az előző linket a keresősorba, majd nyomd meg a “download” gombot. A zöld színű “Download links” menüsor alatt kiválaszthatod azt a formátumot, amiben szeretnél letölteni. A lementett videót dupla kattintással bármikor megnézheted.

  9. Éva

    Szia! Nagyon tetszenek a gyakorlatok, de lenne egy, talán szokatlan, kérdésem ezekkel kapcsolatban. Két gyerek után is sovány vagyok (172cm és 53 kg), hízni szeretnék, de nem tudom, hogy ezek a gyakorlatok izomfejlesztőek vagy zsírégetőek-e. Nekem milyen gyakorlatokat ajánlanál?

  10. admin

    Éva, minden izomfejlesztő gyakorlat zsírégető is egyben, de nem helyileg olvasztja le a zsírt. Ennél kicsit összetettebb a dolog. Minél több izom van valakin, annál gyorsabb az anyagcseréje, ebből kifolyólag a zsírégetése. Röviden: az izom a legjobb zsírégető. DE! Csak akkor váltja ki ezt a hatást, ha az edzések mellett mértékkel táplálkozol. Nálad más a helyzet, te izmot és zsírt is szeretnél növelni. Továbbra is végezd az erősítő gyakorlatokat, ha lehet, súlyzóval. (A farizom gyakorlatokat pl. lábsúllyal, hogy nagyobb izmot építs, azaz kerekebb popsit.) Ne 1-2 kilós súlyt használj, mert attól csak szálkásodsz. Olyan súlyt válassz, amit 1 gyakorlaton belül maximum 8-12-szer tudsz kinyomni. Ne félj, nem lesznek tőle férfias muszklijaid, viszont formás és fitt leszel. Torna után 1 órán belül mindig egyél fehérjét, mert az szépen beépül az izmokba igénybevétel után. Ha ezt nem teszed, csak szálkásodni fogsz, és nem izomtömeget növelni. Ezen kívül kicsit megnövelheted szénhidrát-és zsírbeviteledet is, hogy az elégetett energiát mindig pótolni tudja szervezeted. Így nem fogsz fogyni, hiába lesz gyors az emésztésed. Egyél rizst, szín húst, tejtermékeket, sok-sok salátát, gyümölcsöt. Írj 2-3 hónap múlva, hogy hogyan alakulsz! 🙂

  11. Éva

    Nagyon köszönöm a tanácsaid, abszolut kezdő vagyok még a sportolásban (de annál nagyobb elhatározással), így rengeteget jelent nekem mindaz amit írtál. Edzőterembe nincs időm menni és a környezetemben sincs senki akitől tanácsot kérhetnék, úgyhogy lehet, hogy hamarabb is jelentkezek még, hogy kikérjem a tanácsaid.

  12. Kata

    Szia Enikő!

    6 hónapja szültem,már sajnos nem szoptatok,ez a második babám.Jelenleg 7-8kg felesleg van rajtam.Most már elérkezetnek láttam az időt egy kis tornához.Elsősorban a hasamról és a derekamról kéne a sok zsírt eltüntetni,a lábamat,seggemet és a mellemet erősíteni akarom.Szeretnék tőled kis segítséget kérni a kezdetekhez :konkrétan azt,hogy 1 héten naponta miből mit csináljak.Elliptikus trénerem van itthon, gondolom azzal is tudok mit kezdeni.Láttam az új programodat nagyon tetszik,csak sajnos most nem jut rá pénz megvásárolni,de addig is zavar a kinézetem és tenni szeretnék ellene valamit.
    Válaszodat előre is köszönöm!

    Kata

  13. admin

    Kedves Kata! Példa heti edzéstervre: HÉTFŐ – has, hát és farizom gyakorlatok, KEDD – 20 perc az otthoni gépeden váltakozó intenzitással (1 perc hajtás, 1 perc kényelmes tempó és így tovább), SZERDA – pihenő, CSÜTÖRTÖK comb, kar- és mellizom gyakorlatok, PÉNTEK – 20 perc intervallum edzés. Hétvége pihenő, de egy kellemes kirándulás vagy valami aktív családi program talán még jól esik. 🙂 A videók menüpont alatt minden testrészre találsz gyakorlatokat, egyedül a kar- és mellizom torna várat még magára. Intervall és köredzés minivideót is tettem fel, ezek jó változatok az otthoni kardiózásra. A Fittmama Program tényleg erről szól és a 3 videó is sokat segítene. Írd a karácsonyi ajándék listádra! Ez egy igazán hasznos ajándék lehet.
    Jó tornázást, jó babázást! 🙂

  14. Eszter

    Szia! 165 cm vagyok és 68 kg nagyon szeretnék lefogyni min. 10 kg. max 1 hónap alatt el lehet érni h 4-5 kg-tól(vagy esetleg többtől) megszabaduljak? milyen edzés lenne számomra a legmegfelelőbb? és a fogyókúra segíthet ezen?

  15. Petra

    Szia! Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy én 13 éves vagyok és hogy szabad-e nekem ezt a popsiformálást csinálni, vagy csak felnőtteknek? Előre is köszi!

  16. admin

    Petra, szabad, csináld csak, a lényeg, hogy a súlyzós edzéseket hanyagold 18 éves korodig. Saját testsúllyal bátran tornázhatsz.

  17. admin

    Eszter, nem tanácsolom a gyors fogyást, mert az esetek többségében nem tartós az eredmény. Az a jó, ha nem fogyókúrázol, hanem egy olyan életmódot (rendszeres testedzés+mértékletes táplálkozás) folytatsz, amit hosszútávon fenn tudsz tartani. Ha valami miatt (például esküvő, diplomaosztó, stb.) sürgős lenne a fogyás, akkor ideiglenesen szigorúbbra foghatod a diétát, de figyelj rá, hogy az esemény után a fentiek szerint alakítsd az életmódodat, nehogy duplán szedd vissza a kilókat. Nem írtad, hogy anyuka vagy-e, szoptatsz-e. A következő dvd-n minden információt és segítséget megtalálsz a sikeres és tartós fogyáshoz. (Nem csak anyukáknak ajánlom.) http://fittmamablog.hu/fittmamaprogram.htm

  18. Enikő

    Segítsetek lécci,mit tegyek hogy nagyobb legyen a popsim,ha tornászok a popsimra nagyobb lesz??

  19. admin

    Enikő!

    A következő gyakorlatok segítenek kerekíteni a popsit, de ha várandós vagy, hagyd el a súlyt!

    1. Két kezedben nagyobb – 3-3 vagy 5-5 kilós súllyal – végezz guggolásokat. Vállszéles terpesz, lábfejek párhuzamosan előrenéznek, és úgy guggolj, mintha egy székre próbálnál leülni. A térded soha ne lógjon túl a lábujjaid vonalán, ez nagyon fontos, mert különben a térízületek nagy terhelést kapnak.
    2. Térdelj le, menj le alkartámaszba (vagy négykézlábra). Tegyél 3 kilós kézi súlyzót a térdhajlatodba és szorítsd oda a lábad behajlításával. Emeld a lábad föl és le (2×8), majd piciket tolj felfelé (4×8). Ugyanezt csináld meg a másik lábaddal is. Ha ez már megy, ne az ismétlésszámot növeld, hanem a súlyt.
    3. Feküdj a hátadra és emeld meg a medencédet jó magasra, majd engedd vissza (2×8). Majd fenn tartsd meg és innen emelj piciket (4×8).

    Az is jó, ha a videó gyakorlatait lábsúllyal végzed.

    Kicsi súllyal szálkásítunk, nagy súllyal izomtömeget növelünk. Minden edzés után egyél egy kis fehérjét, mert attól épül az izom. Csirkemell, hal, túró, tojás.

    Jó popsiformálást! 🙂

  20. Anna

    Szia!

    Nagyon sok hasznos dolgot olvastam a blogodon, meg szeretném köszönni, hogy megosztottad velünk, nekem sokat segítettél, komolyan!

    Minden jót kívánok Neked!

    Anna

  21. Anikó

    Szia! az lenne a kérdésem h 14 éves vagyok és 70 kg…tudom eléggé sok és ezért szeretném azt kérdezni hogyha heti 4 szer tornázok 45 percet és heti 5x gyalogolok 1-2 órát és az eddig megevett ennivalóimnak a felét eszem meg + még itthon is aerobikozok akkor a ballagásomig le tudnék fogyni min egy 10-est? jó lenne a fenekemet feszesíteni és a combból fogyni meg hasról is. Milyen tanácsokat tudnál adni amivel hatékonyabban és valamivel gyorsabban tudnék lefogyni tartósan? jó lenne ha nyáron bombaalakom lenne….

  22. admin

    Kedves Anikó! Ez aztán az elszántság! 🙂 A lelkesedés igen fontos, de a fogyásban a kitartás még inkább. Te még nagyon fiatal vagy, vagyis ha eleget és örömmel mozogsz, ha egészséges ételeket eszel normális mennyiségben, akkor a tested is szép lesz. Hidd el, nem kellenek túl szigorú szabályok. nem a felét kell enned az eddigieknek, hanem megválogatni, hogy MIT eszel. Zöldséget, gyümölcsöt, összetett szénhidrátokat (barna rizs, rozskenyér, müzli, durum tészta), elegendő fehérjét (húst, halat, tejterméket, babot…) és növényi illetve állati eredetű zsírokat is, de csak mértékkel! Cukros lötyiket, édességeket, csipszet, péksüteményeket korlátozd. Sétálj nagyokat, formálj szép izmokat tornával, akár eljárhatsz sportolni is valahova, ha van rá lehetőséged (röplabda, kézilabda, úszás), mert közösségben a mozgás is nagyobb öröm. Egyet fogadj meg: fogyókúrázni, koplalni tilos!!! Ésszel visszafogni a bevitt kalóriákat, megválogatni, hogy mit eszel, már okos hozzáállás! A kilók le fognak peregni rólad, de még fontosabb, hogy egészséges, elégedett, fitt kamasz leszel. 🙂

  23. Patrícia

    Szia!
    én 15 éves vagyok.
    nem szeretnék fogyni, csak popsit és csípőt formálni.tudnál segíteni? milyen gyakorlatokat végezzek?
    előre is köszönöm a segítséget!:)

  24. Patrícia

    Köszönöm a segítséget!
    Még azt szeretném megkérdezni, hogy járok futni is. azt minden nap csináljam..vagy tartsak szüneteket?
    mit egyek, amitől nem fogok fogyni, de egészségesebb leszek tőle?
    Köszönöm:Patrícia 🙂

  25. admin

    Patrícia! Elég ha heti 3-szor futsz, pihenőnapokat mindig iktass be, hogy pihenhessenek az izmok, ízületek. 15 éves vagy és nem szeretnél fogyni, így a 60 % szénhidrát, 25 % zsír és 15 % fehérje arány ideális neked. Ha lehet kerüld a finomított szénhidrátot – kristálycukor, fehér kenyér – helyette teljes őrlésűt válassz, ízesítésre pedig mézet, juharszirupot. Vegyesen egyél állati és növényi táplálékot, hanyagold az édességet, a cukros italokat. Egyél sok nyers zöldséget-gyümölcsöt és igyál sok vizet! És jó sportolást! 🙂

  26. Olívia

    Szia!
    14 éves 168cm és 57kg vagyok.Én sem szeretnék fogyni. Csak alakot formálni. – csípőt, feneket. Járok futni. Kézilabdázom ( kedden és szerdán van edzés ). És szeretném csinálni ezt a fenékformálós videót is! Hogyan osszam be ezeket?
    Köszönöm a segítséget!

  27. admin

    Olívia! Kedd, szerda adott (kézilabda), csütörtök alakformáló torna (popsiformálás pl.), péntek futás, hétvége pihi. Ezt tudom elképzelni neked, de minden az aktivitási szintedtől és az edzések intenzitásától függ. Ha lassabban kocogsz, akár utána is mehet egy kis comb- vagy hasizom edzés, de ha komolyabban futsz, akkor az elég egy napra. Élvezd a mozgást és akkor megmarad ez a lendület. Jó formásodást!

  28. Erika

    Szia Enikő!
    22 éves vagyok 155cm/70kg Decemberben lesz az esküvőm és szeretnék nagyon jól kinézni a nagy napon!odafigyelek az ennivalóra fehér kenyér helyett magvas rozskenyeret eszek. 6 óra után nem eszek. Mindennap tornázom, és taposógépem 500-at lépegetek és mellette szedek fogyasztó tablettát is!A kérdésem az lenne hogy mit csináljak még a cél érdekében?
    Válaszod előre is köszönöm!

  29. admin

    Erika, picit lapozz lejjebb és Anikónak adott válaszomat neked is ajánlom. A fogyasztó tabletták többet ártanak, mint használnak, enélkül is menni fog, ha követed a tanácsaimat és eleget mozogsz. Decemberig? Sima ügy! Egyél jókat, de ésszel és mozgásra fel! 🙂

  30. Erika

    Szia Enikő!
    Köszönöm a válaszod!de igazából az ennivaló szempontjából baja vagyok nem tudom mit ehetek és miből mennyit és mikor!Az édesség és az édes lötty nem is szerepelt az étlapomon!De már többször is próbáltam és soha nem sikerült leadnom egy dekát sem!Ma vettem egy ugráló kötelet mert azt olvastam hogy az is hasznos!Mit5 javasolsz mennyit pattogjak egy nap?És a taposó napi 500 elég?
    Válaszod előre is köszönöm!!

  31. admin

    Erika! Étrended bővelkedjen zöldségben, gyümölcsben. Ne foszd meg magad egyik tápanyagtól se. A bevitt kb. 1800 kalória 55%-át szénhidrátból, 20 %-át zsírból, 25 %-át fehérjéből fedezd. Ezek körülbelüli értékek, nem kell szigorúan betartani, de arra ügyelj, hogy ne hanyagold egyik tápanyagot sem, mert ha egyoldalú diétát folytatsz nagyon lelassul az anyagcseréd. A szénhidrátot reggelre és ebédidőre időzítsd, este már inkább csak zöldséget és fehérjét egyél, az alváshoz nem kell a sok szénhidrát. Edzés után mindig egyél egy kis fehérjét (túró, sovány hús, hal), hogy épülhessen az izom. Minél több izom van rajtad, annál erőteljesebb a zsírégetés, hiszen aktivitás során izmaink égetik el a zsír 90 %-át.
    Erika ezer dolgot mondhatnék még, ami a tartós fogyáshoz segítene, és ezeket össze is foglaltam egy ebook és torna videók formájában. http://fittmamablog.hu/fittmamaprogram.htm
    Bár nem vagy még anyuka, házasodni készülsz, így valószínűleg tervbe van véve a baba, így szívből ajánlom neked a Fittmama Program dvd-t, amiben részletekbe menően adok tanácsot táplálkozással és testedzéssel kapcsolatban. A dvd-n van 3 torna videó. 2 babás torna – ezek természetesen baba nélkül is kemény edzések, meglesz a hatásuk 🙂 – és egy intervallum edzés videó. Na ez utóbbi a tökéletes zsírégető. Találsz még a dvd-n egy közel 100 oldalas ebook-ot, amelyben bemutatom neked a tartós fogyás alappilléreit, ötletekkel, receptekkel fűszerezve. Edzésterv, tornakártyák, klubtagság is tartozik a csomaghoz! Itt belekukkanthatsz a dvd-be: http://fittmamablog.hu/fittmamaprogram.htm

  32. Anikó

    Szia.17 éves vagyok és 45 kg.Hiába eszek nem hízok semmitől sem.Úgy hogy abban szeretném kikérni a tanácsod h hogyan tudnék hízni és formálni a fenekemet és a combomat.Előre is köszönöm a segítséged.

  33. admin

    Anikó egyél több szénhidrátot és egészséges zsiradékot (avokádó, olívaolaj, halolaj), fehérjét pedig edzések után vigyél be, hogy épülni, formásodni tudjon az izom. Legjobb rögtön edzés után a túró. Én ki szoktam keverni 1 banánnal. Lehet, hogy alkati dolog ez nálad, de izomtömeg-növeléssel a legvékonyabb lányok is képesek magukat kerekíteni. 18 éves kortól már nagyobb súlyt is használhatsz, hiszen minél nagyobb súllyal dolgozol, annál kerekebb leszel. 18 éves korig növésben van a szervezet, azért nem ajánlatos terhelni a csontrendszert extra súlyokkal. Addig saját testsúllyal kerekítsd magad. Ajánlom az összes videómat. Szépen megerősíted az ízületeidet és 18 évesen kezdheted is az igazi alakformálást. 🙂

  34. Tóth Vanda

    Szia Enikő!
    Én egy 32 éves anyuka vagyok, egy kislányom van.
    Az lenne a kérdésem, hogy ha nem szeretnék fogyni, viszont izmosodni igen, illetve szeretném, hogy feszesebb legyen a bőröm, hány kilós lábsúllyal tornázzak, és milyen ismétlésszámmal? Azt azért meg kell említenem, hogy kb. 10 éve nem mozgok intenzíven, sem rendszeresen. Szükséges-e a fokozatosság, vagy pl.: rögtön kezdhetek 2 kg-os súllyal, csak írtam egy példát, és kézisúlyzóra is kérdezném.
    162 cm vagyok és 50 kg, ha ezt tudnod kellene hozzá, előre is köszönöm a segítségedet, és nagyon tetszik a blogod, sokat olvasgatom.
    Wendy

  35. admin

    Vanda, ha 10 éves nem mozogtál, akkor adj az ízületeidnek 3 hét felkészülési időt, amikor is lábsúly nélkül végzed a gyakorlatokat (így is érezni fogod a gyakorlatok hatását). Ezután csatolj fel fél vagy 1 kilós súlyzót, majd újabb 3 hét után mehet a 2 kiló. Ha ennél nagyobb súllyal szeretnél edzeni – kézi vagy lábsúllyal – akkor is nagyjából 2-3 hetente emelj fél kilót a súlyon. Ha izmaidat kerekíteni, formásítani szeretnéd akkor lehetőség szerint nagyobb súllyal eddz és kisebb ismétlésszámmal. De a fokozatosság elvét mindig tartsd be. Sok örömöt és kitartást a mozgáshoz!

  36. smile

    szia. én azt szeretném megkérdezni, h ezek a gyakorlatok, amik a videon vannak formálják, kerekebbé is teszik a popsit, vagy csak feszesítenek?
    köszi

  37. Adri

    Szia 17 éves vagyok 45 kg 167 cm …Bármit eszek nem hízok azt szeretném meg kérdezni mitől tudnék hízni és formásodni ??

  38. Ildiko

    Kedves Enikô!

    Nagyon tetszik a fittmamaprogram, ès èrdekelne engem, Ami problèma, hogy Mexikòban èlek,innen vajon hogyan lehet megrendelni, beleèrtve a fizetèsi mòdot is?

  39. admin

    Kedves Ildikó! Örülök, hogy a Fittmama Program DVD felkeltette az érdeklődésedet. A szállítás nem probléma, postázom a csomagot megadott címre. Fizetni átutalással vagy PayPal-on keresztül tudsz. A megrendelési oldalon meg tudod jelölni a választott fizetési formát, a többi információ email-ben érkezik. http://fittmamablog.hu/megrendeles/megrendeles.htm
    Üdv,
    Enikő

  40. Tunde

    Szia!
    En 18 eves vagyok 48 kilo es szeretnem a popsimat es a combomat formalni.milyen gyakorlatokat ajanlasz?elore is koszonom!

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree