Hasizom gyakorlatok kismamáknak

Nagy szívességet teszel magadnak – a baba kihordásánál, a szülésnél és az abból való felépülésnél – ha a 9 hónap alatt rendszeresen, de gyengéden megdolgozod növekvő pocid alatt megbújó kockákat! 🙂 Én már lapos hassal mutatom be neked azokat a gyakorlatokat, amelyeket én is szívesen csináltam két várandósságom alatt. (Anyukáknak is ajánlom! Főként, ha most kezded a sportos életmódot!)

“Hasizom gyakorlatok kismamáknak” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. De jó! Mindenki azt mondja, hogy ne tornázz, pihenj sokat és egyél 2 helyett. De jó,hogy van ez az ellenpólus. Vagyis te. És neked mikor lett ilyen lapos a hasad? Mennyivel a szülés után? Gratula az oldalhoz!

  2. Köszi Petra, örülök, hogy így látod és örülök, hogy segíthetek! Szülés után 3 hónappal már lapos volt, rá 1-2 hónapra pedig már izmosabb, mint a lánykoromban. 🙂 De nem ez volt az elsődleges cél, hanem az öröm, amit a mozgás közben átélek. Persze “mellékhatásként” nem baj, ha alakul az a test. 🙂

  3. Kedves Enikő!

    17 hetes kismama vagyok. Rendszeresen tornázom terhességem alatt. Kb. 1 hónapja találtam rá az oldaladra és szuper jónak tartom! Kérdésem az lenne,hogy ezeket a hasizom gyakorlatokat meddíg lehet csinálni? Egészen a szülésig?
    Gratulálok az oldaladhoz, nagyon hasznos infókat tartalmaz kismamiknak. 🙂
    Üdv.,
    Enikő

  4. Enikő! Ameddig jól esik, csinálhatod. A Mária Sóbarlangban, ahol kismamatornát tartok 38 hetes kismamám is van. Lassan végezd a gyakorlatokat, ne lendületből, nehogy meghúzódjon a pocakod, erre figyelj mindig. Az erős hasizom nagy hasznodra válik majd a szülésnél. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree