Otthoni intervallum edzés

A kimondottan kisgyermekes anyukákra kalibrált Fittmama Program egy részébe – egy 20 perces kardió intervallum edzés videó – kukkanthatsz most bele. A teljes Programot itt találod!>>

.
.
Az intervallum, azaz váltakozó intenzitású edzés lényege, hogy intenzív és pihenőszakaszok váltják egymást meghatározott időközönként. A fenti gyakorlatokat 1 perc ugrálás – 1 perc helybenjárás jellemzi. Ez az edzés intenzív, de cserében rövid (20 perc és ebből csak 10 perc az intenzív rész!) és nagyon hatékony. Nagyjából 500 kalóriát égetsz bele, csakúgy mint egyórányi közepes intenzitású futással.

A Fittmama Program részét képező videón minden gyakorlatnak megtalálod a könnyebb változatát, hogy kezdőként is képes legyél végigcsinálni az edzést. Aztán ahogy erősödsz, úgy fogsz egyre többet bírni és úgy fog leolvadni rólad az a makacs “babaháj”. 🙂

FONTOS! Tilos várandósan intervallozni! Szülés után 3 hónappal már elkezdheted felépíteni intervall edzéseidet. (Erről bővebb információt találsz a Fittmama Program e-bookban.)

“Otthoni intervallum edzés” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Ez most teljesen feldobott! 🙂 Nagyon várom a folytatást, vagyis a dvd-t. 8 hónapja szültem, és bár a szülés után megindult a fogyás, most megint stagnálok és az az 5-8 kiló plusz nem akar lemenni. Szerintem alapjaiban kéne megújítanom táplálkozásaimat, és persze rendszeresítenem a tornát. Pont a Fittmama Programra vártam. Mikor lehet már megvenni??? 🙂

  2. Örülök lelkesedésednek!Már csak napok kérdése, tényleg!!! 🙂 Karácsonyi listára felírhatod! 😉

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree