Baba-mama életmód, kismama egészség, Kismama életmód, receptek kismamáknak, táplálkozás szoptatás alatt

Olasz rakott padlizsán

.

Hozzávalók

  • 2 padlizsán
  • 3 cukkini
  • 3 gerezd fokhagyma
  • kisujjnyi gyömbér vagy 3 tk gyömbérpor
  • 2 darabolt paradicsom konzerv
  • bazsalikom és oregánó (friss az igazi)
  • só, bors
  • ujjnyi szelet füstölt sonka (Pármai előnyben)
  • reszelt parmezán sajt
  • 20 deka trappista sajt
  • ek olívaolaj

Elkészítés

Vágd karikákra a padlizsánokat és a cukkiniket. Sózd meg a padlizsánt és tedd félre. Főzd jó sűrűre a paradicsomot, a fokhagymát, a felaprított bazsalikomot és oregánót. Fűszerezd is a szószt, majd vedd le a tűzről.  Jól nyomkodd ki a padlizsán levét, majd rakj le belőle egy réteget egy olívaolajjal kikent jénai tálba. Ezután jöhet egy réteg cukkini, amit a paradicsomszósz követ. A sonkaréteg (előzőleg apróra kockázd fel) a soros, majd a reszelt sajtok. Újabb réteg padlizsán-cukkini és így tovább. A tetejére trappista kerüljön, hogy szép pirosra sülhessen. 200 fokra előmelegített sütőben süsd 40 percig.

One Comment

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree