aktív kismama, aktív kismama, Baba-mama életmód, baba-mama torna, élet a babával, fogyókúra, fontos szabályok, gyakorlatok kismamáknak, hatékony időgazdálkodás, kikapcsolódás, kismama egészség, Kismama életmód, lelki felfrissülés, mozgásformák kismamáknak, sport a babával, súlygyarapodás, terhesség és stressz

Edzés nyaralás alatt

Beköszöntött a strandszezon, készülünk az izgalmas nyaralásra. Mert az mindig izgalmas. Ha kismama vagy azért, mert egy jó darabig ez lesz az utolsó szabad nyár, ha anyuka vagy, akkor pedig… azt hiszem ezt nem kell ragoznom. Gyerekkel nyaralni kalandos vállalkozás. Szóval, készülődés és pakolás: „fényképező bepakolva, elemek feltöltve, strandpapucs a táskában, bikini… nahát, hiszen ez majd leesik rólam!” Ha hű követője vagy a Fittmamablognak, ha rendszeresen edzel kismama/baba-mama torna videóimra, ez könnyen előfordulhat. Biztosan büszke is vagy magadra! De itt nem szabad hátradőlni. Vakáció ide vagy oda, nem szabad lerombolni azt, amiért eddig küzdöttél. Nem kérem, hogy a szállodai szobában gyakorlatozz, dehogy! Hiszen ott a strand, a világ legjobb dolga a kellemest összekötni a hasznossal. Úszhatsz, vízibiciklizhetsz, futhatsz, röplabdázhatsz, pingpongozhatsz, fogócskázhatsz, tornázhatsz a vízparton.
Ez a rövid videó biztosan meghozza a kedvedet:

 

Tanácsok pocakosoknak

  • Vedd lájtosra a figurát, a pulzusod ne menjen fel túlságosan sportolás közben.
  • Kerüld a tűző napot! Mindenképpen árnyékban sportolj.
  • Igyál 3 liter vizet naponta!
  • Ha kapkodod a levegőt, vegyél vissza a tempóból.
  • Ússz! A kellemes tempójú mell –és hátúszás nagyon jó hatással van a várandós testre.
  • A labdajátékokat kerüld, mert eltalálhat a labda. A pingpong még belefér. 😉
  • Bátran kocogj, ha jól esik, de inkább reggel, mikor még hűvösebb van.
  • Ha van már egy nagyobb gyereked, óvatosan hancúrozzatok a vízben, vigyázz a pocaklakóra!
  • Egyél könnyű ételeket, halat, zöldségeket, friss gyümölcsöt.

Tanácsok anyukáknak

  • A vízi és vízparti duhajkodások közben mindig ügyelj a kicsi biztonságára. (Gumiszandál méhcsípés, kagylók, elcsúszás, üvegszilánk ellen; karúszók fulladás ellen; naptej leégés ellen; sok folyadék kiszáradás ellen; tartalék játékok, humorérzék hiszti ellen!)
  • Vigyél magaddal hordozót, kíméld a gerincedet a kicsi cipelése vagy a közös torna során.
  • Ha együtt sportoltok, azt mindig árnyékban tegyétek.
  • Magadra is figyelj! Fogyassz elegendő folyadékot.
  • Egyél könnyű ételeket, halat, zöldségeket, friss gyümölcsöt.
  • Egy-egy napozás, pihenés erejéig bízd a párodra a gyereket.

A nyaralás egészére legyen érvényben: “inkább többször keveset”. Oszd szét a napi edzésedet, nehogy gutaütést kapj egy egyórás vízparti tornától. 15 perc úszás, kis röpi, majd pihenő és játék után egy kis vízibiciklizés, úszás. Másnap futás reggel, majd strandolás, pingpong, pihi. Érted? A testedzés simuljon bele a nyaralásba és akkor észrevétlenül is tartalmasabbá, gazdagabbá teszi az együtt töltött időt és ráadásként a vakáció leteltével is büszkén nézhetsz a tükörbe.

Aktív, örömteli nyaralást kívánok! 🙂

 

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree