pörgős pocakosok

Kismamaként sem szeretnél felhagyni sportos életmódoddal?

Ne is tedd! Kirobbanó formában élheted meg várandósságodat.

Sokat adsz ezzel magzatodnak is.

Pontosan mit is?

  • Sok friss oxigént. Edzés közben nem csak a te szervezetedbe jut több oxigén, hanem a babáéba is.
  • Egy erős immunrendszerű, egészséges anyukát, aki kisebb valószínűséggel esik ágynak, mint kevésbé aktív társai.
  • Stresszhormonok helyett endorfint. A sport hatására szervezetedben oldódik a feszültség és boldogsághormon szabadul fel az agyadban, ami a picur testében is szétárad. Így már a pocakodban arról biztosíthatod babádat, hogy élni jó! 🙂

porgos

Tested most teljesen új feladatokat is el kell, hogy lásson. Otthont ad kis magzatodnak és biztosítja egészséges fejlődését. A te dolgod mindössze az, hogy testednek megadj mindent, amire egészséges működéséhez és új funkcióinak betöltéséhez szüksége van.


Hogy ebben segítselek, most megajándékozlak

az Edzésterv és mintaétrend pörgős pocakosoknak című elektronikus füzettel,

amelyben találsz:

  • Edzéstervet, benne fotókkal illusztrált komplett kismamatorna és kismama Pilates gyakorlatsorral.
  • Kismama életmód tanácsokat.
  • Egy heti mintaétrendet, amely ízletes, változatos fogásokat sorakoztat fel.

letoltom

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Spam Protection by WP-SpamFree